Spoortz AS

Arrangementspåmelding

Påmeldings- og betalingsløsningen “123booking” skal effektivisere påmelding, betaling og kommunikasjon mellom arrangører og deltakere.

123booking er inkludert dersom man bestiller lisens på 123klubb, og sikrer smart integrasjon med klubbens medlemsarkiv for automatisk innmelding samt effektiv mailutsendelse av invitasjoner til klubbens arrangement. Se PDF med produktbeskrivelse i vedlegg til høyre.

Fordeler for arrangør

• Enket å opprette og administrere arrangementet
  • Passer for alle type arrangementer pga god fleksibilitet i  angivelse av deltakertyper og tilhørende produktkategorier og produkter.
  • Mulig a angi maks/min bestilling pr deltaker, om deltaker skal få melde på seg selv og/eller andre,
  • Hvert arrangement får sin egen online påmeldingsside
  • Påmelding for både medlemmer (for 123klubb-kunder) og ikke-medlemmer
  • 123klubb-kunder kan invitere medlemmer via e-post
  • Sikker betaling gjennom Netaxept (Visa og MasterCard)
  • Gode oversikter over alle inviterte, påmeldte, betalte og valgt deltakertype/tilleggsprodukter
  • Meldingssentral gjør deltakerkommunikasjon enkel
  • Kobling mot Facebook hos deltakere gir god markedsføring av arrangementet

Enkelt for deltakere

• Online påmelding og betaling via web
  • Sikker betaling med kort gjennom Netaxept levert av Nets (tidligere BBS)
  • Velge å melde på seg selv og/eller andre
  • God totaloversikt over valgt arrangementstype og eventuelle tilleggsprodukter pr deltaker
  • Tilsendt ordrebekreftelse på mail etter betaling

Kom i gang/bestil tjeneste

Send en mail til post@kxp.no med din bestilling. Benytter klubben din allerede 123klubb, så er tjenesten allerede inkludert når klubbens hovedkontakt hos oss har aktivert online betaling. Smart kobling til medlemsregister i 123klubb.

Besøksadresse:
Ullevål stadion, Sognsvn. 75

0855 OSLO, inng. E, 5. etg.

Postadresse:
Sognsveien 75-77, inng. E, 0855 OSLO