Vellykket deltakelse på Miljøhelgen i Førde

KX Products var tilstede i Sogn&Fjordane fotballkrets klubbarrangement i Førde helgen 19.-21. november. Her møtte vi både klubbledere og trenere fra 30 klubber i et glimrende opplegg både faglig og sosialt.

Det var bortimot 130 deltakere i helgens arrangement, og KX Products fikk mulighet til å møte klubbledere på fredagens ledermøte. På lørdagen var det felles presentasjon før lunsj samt dybdeløp med klubbledere i ettermiddags sesjonen. Med replikken "dette verktøyet har jeg lett etter lenge" fra en klubbleder var stemningen satt i en demo som i hovedsak satte fokus på effektiv medlemskommunikasjon, muligheter innen medlemsfakturering, trener/laglederverktøy og en levende hjemmeside på toppen.

Se nyhet hos kretsen om arrangementet: www.fotball.no/Kretser/sogn_og_fjordane/krets/Administrasjonen/2010/Styre-ting-policy/Leiarmote-og-Miljohelg-19-211110/

Innimellom spennende foredrag fra bl.a. Yngve Hàllen fra NFF, Mons Ivar Mjelde og spillerutvikler Roar Wold ble det tid til mingling og klubbdialog ved vår stand.