Samarbeidslag

Det er etablert et samarbeidslag mellom Kvæfjord IL og FK Landsås i kalssen G14 7'er

Kvæfjord IL og Landsås har meldt på ett samarbeidslag i 7'er serien G14 sesongen 2012. Dette laget kommer i tillegg til vårt eget 11'er og 7'er lag i samme årsklasse.

Dette gjøres for å sikre, og opprettholde, et best mulig tilbud til spillere hjemmehørende i Kvæfjord. Gjennom dette samarbeid gis også spillere fra Kvæfjord som ønsker det muligheten til å trene sammen med vårt småguttelag, og de som har grunnlaget og holdningene vil på lik linje med våre egne småguttespillere kunne få muligheten til å hospitere opp på treninger sammen med guttelaget.

Generalsponsor

Hovedsponsorer