Seier til Skjoldar J19 i B-finalen

Skjoldar J19 har i helgen 24-25 mars deltatt i Haugar sin juniorturnering. På lørdag var det innledende kamper, og etter tap 5-2 mot Djerv, Seier 1-0 mot Åkra/Ferkingstad og tap 4-1 mot Haugar 1 ble det B-sluttspill for jentene.

Etter 3 kamper a’ 2x30 minutt så var det endel trøtte bein som reiste hjemover på lørdag kveld, foreldrene var derimot klar for revy J.På søndag formiddag (når foreldre som hadde vært på revy hadde våkna til liv) så bar det utover til Haugesund igjen for å spela semifinale mot Haugar 2. Med seier 1-0 i semifinalen ble det finale mot Åkra/Ferkingstad. Denne viste jentene at dei hadde lyst til å vinna og spelte sin beste kamp for helga. Når dommaren blåste av kampen stod det 4-1 til Skjoldar og jentene kunne løfta pokalen.

Me må takka naboklubbane for lån av spelerar, uten hjelp hadde me ikke klart å stilla lag denna helga. Me lånte spillerar fra både Vindafjord, Skjold og Avaldsnes. Tusen takk for hjelpa J