Idretten støtter opp om årets TV-aksjon

Idrettsnorge engasjerer i forbindelse med årets TV-aksjon til støtte for Amnesty

Årets tv-aksjon avholdes  den 21. oktober. Østfoldidretten v/undertegnede sitter i fylkeskommiteen og komiteen har satt seg store mål om Østfoldrekord i år. Fylkesaksjonen trenger all bistand den kan få og håper du vil bidra.

Aksjonen holdes til inntekt for Amnesty, en veldig god sak å støtte.

Vi oppfordrer alle ledere og trenere om  å mobilisere idrettslagsmedlemmer:

Som  Bøssebærere. www.blimed.no

Viktig å begynne forberedingen nå, slik at vi får nok bøssebærere, og når alle husstander

• Idrettsråd, særkretser og idrettslag

Vi oppfordrer alle idrettsråd, særkretser og idrettslag til å informere om aksjonen på sine møter fremover og synliggjøre denne i forbindelse med idrettsaktiviteter/arrangement.

• Behov for personer til ringepanel– Giverstafetten for næringslivetwww.tva2012.no

I hver kommune er det ønskelig med frivillige voksne  fra idretten som vil være del av et panel som ringer opp næringslivet og ber om støtte. Dette er på dagtid den 17.10 i Fredrikstad og den 10.10 i de øvrige kommuner. Interessenter bes vennligst ta kontakt med ordfører/sekretær i den enkelte kommunen.

STØTTESPILLERE TORSNES IL

XL Bygg Knatterudfjellet