Torsnes IL, Norsk Tipping og Grasrotandelen

Torsnes Il passerer 100 grasrotandeler, men ønsker flere

Det har den siste tiden vært mye fokus på Norsk Tippings ordning med "Grasrotandeler". Alle som tipper Lotto eller fotball kan si at 5% av innsatsen skal gå til en bestemt forening eller klubb. Vi i Torsnes ønsker selvsagt at den bestemte klubben skal være Torsnes IL.

Det har vært mye fokus på hvem som får støtte via denne ordningen, og hva pengene brukes til. I Torsnes IL går pengene til idrettslagets daglige drift, og er et godt bidrag for å kunne gi et best mulig tilbud til barn, unge og voksne i Torsnes.

Torsnes IL passerte i disse dager 100 støttespillere, men vi ønsker flere. Ordningen gir oss årlig ca. 50.000 kr i inntekter, og hvis du også gir din grasrotandel til oss vil dette beløpet bli større. Det koster deg ingenting, da det er Norsk Tipping som betaler.

Trenger du hjelp til å få registrert din grasrotandel, ta kontakt med anders@torsnesil.no eller tlf: 980 82 926.

STØTTESPILLERE TORSNES IL

XL Bygg Knatterudfjellet