Årsberetning for barneidretten

Årsberetning for barneidretten er klar for å legges frem på årsmøtet til Torsnes IL

ÅRSBERETNING 2012

Barneidrettsgruppa

ANTALL MEDLEMMER:

21 barn innmeldt 1-6 år

ANSVARLIGE:

Kathrine Ingvaldsen og Agnethe Sporild Olsen, Roger Hansen var med frem til sommeren 2012.

KORT OPPSUMMERING AV SESONGEN:

Barnehagegymmen er for barn fra 1-6 år.

Barna har hatt trening hver onsdag gjennom hele året, unntatt i skolens ferier.

Treningene har vært i skolens gymsal. Barna får lov til å leke fritt med foreldre i gymsalen.

På høsten ble det kjøpt inn en del ekstra leker, som baller, rockeringer etc så utvalget av aktiviteter for de som var med ble litt større. Dette har vært veldig populært. Barneidretten fikk 2000 kr i støtte fra Torsnes Lokalsamfunnsutvalg til dette, og sier Tusen Takk for det.

Det har vært noe organisert idrett for de litt større barna, med innebandy og fotball.

Hver trening avsluttes med en lek eller med «fallskjermen»

Barna hadde sommerferie fra slutten av mai til slutten av august.

Før sommerferien hadde vi avslutning på Matta med lek og moro. Vi avsluttet med medalje- og diplom utdeling som var stor stas.

Før jul ble treningssesongen avsluttet med saft, boller og pepperkaker.

Kaffe til de voksne. Julenissen kom med poser til barna også.

STØTTESPILLERE TORSNES IL

XL Bygg Knatterudfjellet