Årsberetning for fotball 2005-2007

Årsberetning for fotball 2005-2007 er klar for årsmøtet

Torsnes IL- Fotball

Årsberetning 2012

Gutter 2004-2007 (Gutter 08 og Gutter 06).

Trenere: Ivar Karstensen, Andreas S Olsen, Pål Johansen og Roger Hansen

Startet med en invitasjon til alle som hadde lyst til å prøve barnefotball våren 2012 i aldersklassene fra 2007 opp til 2004.

Oppmøte var strålende og på det meste var det 28 barn pr trening.

Første trening fikk vi med oss Tor Trondsen fra FFK og Wang toppidrett også.

Han fulgte oss på et par ganger gjennom vår og høst treningene på Matta.

Høsten ble det Bendit turnering på Torp med blandet vær. Her ble det spilt mange kamper, med tap i alle kampene. Men, det viktigste var at guttæne hadde det gøy.

Inne-trening ble det utover høsten. Laget ble delt på gutter 08 og gutter 06. Pål Johansen og Roger Hansen trente guttene hver tirsdag på matta.

Gutter-06 fikk treningstid på Torsnes skole, gymsalen, hver onsdag. Dette ble gjort p.g.a at antallet spillere i denne årsklassen var flere. Ivar Karstensen, Andreas S Olsen og Roger Hansen var trenere.

Gutter-08 var med i Romjulscupen til Begby IL i Borgehallen.

Vi avsluttet året med lett inne trening for alle på matta med egnet servering. Dvs pølser i brød, brus, kaker og en julepose til alle.

Lagene har solgt julekort og hatt speiderhytta med salg av vafler og kaffe. Vi har brukt de draktene som har vært på huset fra gammelt av (bruneJ).

Begge lag er påmeldt til seriespill i 2013.

Roger Hansen 06.03.2013

STØTTESPILLERE TORSNES IL