Klubber profesjonaliserer sine IT-innkjøp

Vi fortsetter veksten og har den siste tiden vunnet alle de klubber som har hatt anbudsrunde, inkl kravspesifikasjon og tilbudsinnhenting før beslutning tas.

Det er mange tilbydere av IT som har deler av det 123-produktene innehar av funksjonalitet, men vi opplever ikke at noen har en totalløsning som slår oss i en fair konkurranse der klubbene er tydelige på hva de behøver for bedre drift. Det er gledelig å se at flere og flere klubber kjøper IT-løsninger med en grundig behovsanalyse før beslutning tas, og vi har enda ikke tapt en anbudsrunde. Flere av klubbene i listen under har hatt gode prosesser både med utsendelse av kravspesifikasjon til aktører basert på kriterier som funksjonalitet, support, "time-to-market" for etablering/lansering, brukervennelighet, pris, fremtidsplaner, IT-plattform/teknologivalg, referansesjekk osv. Kjennetegn i kundenes kompetanse i beslutningsgrupper er at det er en god mix av sport, økonomi, web, kasserer, trener/lagledere og marked involvert. Velkommen til våre nye kunder:

Tasta IL
Flatås fotball