Første seier for juniorlaget!

Onsdag kveld vant juniorlaget 4-2 borte mot Kolnes

Kolnes 7'er - Skjoldar/Vats 2-4 (1-4)

En hysterisk god førsteomgang la grunnlaget for en skikkelig deilig lagseier onsdag kveld på Kolnes. Vi sprang mest, var best med ball og farligst foran mål gjennom hele første omgangen. Slikt blir det 3 poeng av. 3 mål av kaptein Kristian Langeland og 1 mål av Henrik Haraldseid gjør at vi leder fortjent 4-1 til pause. I pausen fokuserte vi på å fortsette i samme spor, samt at vi skulle bruke ballen enda mer og spille på ledelsen. 35 minutter senere var seieren et faktum. En god Jone Wannberg i mål forhindret at vi slapp inn mer enn 1 mål i andre omgang.

Det ble langt jevnere enn vi ønsket de siste 35 minuttene, men ingenting la en demper på 3-poengs karamellen vi fikk suge på etter kampslutt.

Neste kamp for vår del ser ut til å bli 22.05 borte mot Djerv2.