Muligheter for kjøp av billig sesongkort

FFK med avtale om sesongkort til sine samarbeidsklubber

FFK og SpareBank 1 har gleden av å tilby alle spillere i samarbeidsklubbene mellom 6 og 16 år sesongkort for kun 500,- for årets sesong.

Som vedlegget forklarer, må bestillingene som i fjor skje gjennom skjema per lag, og klubben faktureres samlet. Vi har i år flyttet plassene ned på samme felt som Flishaugen, hvor det også er free seating. Lagene for alderen 14-16 år kan velge å heller stå på Plankehaugen-feltet.

Fristen er 1. mars for bestillingene – til epost sesongkort@fredrikstadfk.no. Vi håper flest mulig benytter seg av tilbudet slik at ungene kan være med og skape godt liv på Stadion, og ha gode opplevelser med FFK.

Ta kontakt om det er spørsmål!

Vennlig hilsen,

Svend Anders Karlsen-Moum