A-laget i gang

Årets andre treningskamp ble også årets andre seier

Sveio IL - Skjoldar/Vats 0-4 (0-3)

Samarbeidslaget Skjoldar/Vats spilte torsdag kveld årets andre treningskamp borte mot Sveio IL. En regnfull kveld skulle gi mye bra spill, og i løpet av første omgang var skapet ettertrykkelig satt på plass. To mål av Roger Vaka, nyankommet fra Ølen IL, og et mål av den etterhvert så rutinerte, men unge travhesten Svein Haldor Skare førte til at pauseresultatet var 0-3.

Sveio hadde lite å stille opp med i andre omgang, og Skjoldar/Vats styrte hele butikken. Svein Haldor Skare i full galopp innenfor motstanderen sin 16-meter betyr enten mål eller slakt. Slakt ble det, og Kristian Aass benyttet anledningen fra 11-metersmerket; 0-4.

Troppen torsdag kveld bestod blant annet av Morten Frøland, Claus Haraldseid og Roger Vaka, alle nye for året.