Torsnes IL med tilbud til fotballspillere i Torsnes om å kjøpe sesongkort

Torsnes IL har samarbeidsavtale med FFK, og FFK tilbyr alle spilere under 16 år på samarbeidsklubber billige sesongkort

FFK og SpareBank 1 gjentar fjorårets suksess med å tilby alle lag i samarbeidsklubbene mulighet til å kjøpe sesongkort på FFKs hjemmekamper til kun 500 kroner. Fristen for å bestille er allerede neste uke.

Tilbudet gjelder alle spillere mellom 6 og 16 år, og gjelder plasser på Flishaugen-feltet eller Plankehaugen-feltet (sistnevnte for 14 år og opp). På Flishaugen-feltet har vi egne verter som passer på barna, og de har egen kiosk, mm.

Bestilling skjer ved å kontakte lagleder på dit fotballag og si at du er interessert, så kan Torsnes IL ordne med en samlet bestiling for lagene i Torsnes.

FFK fakturerer samarbeidsklubb på antall sesongkort bestilt, så betaling løses internt i hver klubb. Dersom noen ønsker å kjøpe sesongkortet direkte, kan man gjøre det på Stadion på hverdager mellom 10 og 14 eller besøke vår stand på Boligmessen i Kongstenhallen 6.-8.mars.

Vi håper alle ser gleden av å gå samlet som lag på Stadion og se FFK i aksjon på veien mot Tippeligaen, ikke minst til vårt beste pristilbud vi har å by på. Prisen tilsvarer mindre enn 40 kroner per kamp!

Vennlig hilsen,

Svend Anders Karlsen-Moum