I dag starter moroa =)

Lykke til !

I dag og dagene som kommer er tiden for å vise hva vinteren har gjort. Mange lag har trent, noen har nettopp startet opp igjen. I dag hilser 2 av våre lag på motstandere i god Fair Play ånd, hvor to lag løper imot hverandre med åpen hånd og ønsker hverandre lykke til.. Om det blir seier, tap eller uavgjort betyr så lite bare gleden over mestring er til stede! Tirsdag, onsdag og torsdag følger resten etter.

Ådalsbruk FK ønsker dere alle lykke til og gleder oss til å se dere på hjemmebane med fullsatt "tribune" med bruksinger.

Til dere foredre: Husk også og gi motstanderne en god applaus for god innsats, plutselig en dag, om noen år, sitter vi bak skjermen og heier på en stor fotballproff, nettopp fordi VI ga han/henne den store gleden av å få ros for å spille fotball  =)

Lykke til gutter og jenter. Dere er våre helter !

Informasjon

Følg oss på Facebook!