Søker vertsfamilier i Trondheim

AFS Norge Internasjonal Utveksling har kontaktet Nyborg IL i håp om å finne vertsfamilie til utvekslingselever som spiller volleyball. AFS er en ideell organisasjon som jobber for å bidra til fred og forståelse på tvers av landegrenser, blant annet gjennom å organisere utveksling for elever på videregående skole. I august kommer 140 utvekslingselever fra alle verdenshjørner til Norge for å bo et år i en norsk familie og gå på videregående skole.

Flere av elevene som kommer hit spiller volleyball i sine hjemland, og AFS vil gjerne finne vertsfamilier som deler denne interessen, og gleden over å være aktive i det lokale volleyball-miljøet.
For å vite mer om elevene som kommer til Norge og om AFS:
Se nettsider www.afs.no eller ta kontakt på 22 31 79 00 og e-post info@afs.no.