Kundeoppfølging i fokus

Vi styrker organisasjonen i høst. Les mer om ny ressurs på Oslo-kontoret.

Vi har som mål å være best på kundeoppfølging og service for våre eksisterende og nye kunder. Vi fikk i denne uken inn en  fastansatt som skal jobbe 50% med kundeoppfølging og resterende av tiden med bl.a. møtebooking og sosiale medier. Emilie Kronhaug er en ung dame man ikke sier nei til, og hun har verdens blideste telefonstemme. Målet er at hun skal følge klubber i etablering tett frem til lansering, samt kontakte kunder i drift jevnlig. Hun har fått god opplæring hos sin forrige arbeidsgiver i møtebooking og salg, og vi vet at hun vil tilføre oss merverdi på kundeoppfølging og vekst. Som øvrige ansatte har hun drevet idrett tidligere, og selvsagt i en 123klubb.no-kunde Oslo Volley. Emilie har en bachelor i business fra Queen Mary University of London, men er nå bosatt i "123klubb-land" på Bøler.  

©2018 Spoortz AS (tidligere 123klubb) leverer totalverktøy for effektiv klubbdrift