Medlemskontingent 2016

Giro for medlemskontingenten for 2016 er sendt ut.

Nå er giro innbetalingsblanketter for medlemskontingenten 2016 sendt ut på e-mail for de som er registrert med det, og som brev til de vi mangler e-mailadresse på.

Dersom du ikke har mottatt noen giro, ber vi om at du straks gir beskjed om dette til klubben . Husk å gi beskjed om hvilken e-mail du bruker, og mob.tlf. nr.

Du vil også få tilgang til din egen side på denne web-løsningen så snart vi har en e-mail å sende innlogging/brukernavn til.

Nederst på web-sidene ligger et "kakediagram" som viser status på innbetalt kontingent til klubben. Bidra til at kaka blir full!

Vi minner også om at medlemmer (og foresatte som ikke er medlemmer) som ikke har betalt medlemskontingenten selvsagt er velkomne på klubbens årsmøte for å bidra med innspill og synspunktet. Men stemmerett er det bare betalt medlemskontingent som gir.

Kontingentoversikt

Medlemskontingent Harstad Damefotball 2016
Medlemskontingenten er en viktig inntektskilde for klubben. Her kan du følge med på hvor mange som har betalt sin kontingent.
Ubetalt beløp: 0
Ubetalt antall: 0