Foreslå nye medlemmer til HDF styret.

Hjelp valgkomiteen med å finne nye styremedlemmer!

Årsmøtet 2016 nærmer seg med stormskritt, og vår valgkomite har satt seg i sving med å finne kandidater til neste års styre.

Selv om det er fint med kontiunitet i et styre, må vi prøve å unngå å havne i den fellen at vi ikke får "nytt blod" inn i klubbens ledelse.

Derfor håper vi på innspill fra alle til valgkomiteen med forslag på personer som kan påta seg å være med i styret kommende år.

Aller helst håper vi på at du selv sender en melding der du sier deg selv villig til å gå inn i et styre, eller om du kan bidra på annen måte i klubben.

Mail til valgkomite: Ole-Johan Steinås Bent Andreassen Jens-Petter Seppola

Kontingentoversikt

Medlemskontingent Harstad Damefotball 2016
Medlemskontingenten er en viktig inntektskilde for klubben. Her kan du følge med på hvor mange som har betalt sin kontingent.
Ubetalt beløp: 0
Ubetalt antall: 0