Månedens Fair Play kamp mandag 6.6.2016

HDF J13/14 7-er mot Kilkam Hvit er valgt til Månedens Fair Play Kamp

Månedens Fair Play Kamp er et samarbeid mellom Hålogaland Fotballkrets og Harstad Tidende.

Det sal være fokus på Fair Play før, under og etter kampen. Det blir reportasje og sendt film fra kampen på ht.no .

• Fair Play møte med dommeren i forkant av turneringen (begge lags trenere)
  • Fair Play Arene oppsett. dvs. foreldre/foresatte/publikum samles på andre siden av innbytterbenken. Her er sikkerhetsavstanden til banen tre meter.
  • Fair Play hilsen før og etter kampen
  • Handshake for peace, kapteiner og dommer i etterkant av kampen.
  • Hjemmelaget oppnevner to kampverter.Hålogaland fotballkrets stiller også med en kampvert
  • Fair Play brosjyre fra Norges Fotballforbund

Vi gleder oss og håper at mange i klubben stiller opp for å vise fram klubben og støtte jentene våre!

Kontingentoversikt

Medlemskontingent Harstad Damefotball 2016
Medlemskontingenten er en viktig inntektskilde for klubben. Her kan du følge med på hvor mange som har betalt sin kontingent.
Ubetalt beløp: 0
Ubetalt antall: 0