Sesongoppkjøring med G2004

Flott start på sesongen i G13 klassen, med Møre Cup og Bymesterskapet.

En god innledning på sesongen for guttene  med Møre Cup og  Bymesterskapet G13. Mange kamper, god innsats og mye god underholdning var fasit etter to helger med mye fotball.

Under Møre Cup stillte vi med 2 lag og med gode prestasjoner gikk begge lagene ubeseiret videre til semifinale på søndagen.  Ett lag til finale etter solid spill mot Treff i semifinalen. Ett lag til bronsefinale etter spennende og svært jevn semifinale mot Herd der vi tapte på færre kornere.

Solid seier i finalen mot Herd og tap mot Treff i bronsefinalen. Fasit ble 1. og 4. plass for guttene – imponerende.

Fornøyde gutter på trening etter Møre Cup:-)

Neste på programmet var Bymesterskapet. Dette er en ny turnering i regi av Spjelkavik  IL. Her er det 9er kamper på full bane og med 2x20 minutter omganger. Flott trening frem mot serien. Vi spillte 2 kamper lørdagen og 3 på søndagen, og endte i bronsefinalen etter mange jevne kamper. Solid seier i bronsefinalen mot SIF/Hessa og 3. plass totalt sett. Ubeseiret gjennom turneringen.

Da gjennstår finpussing av formen frem mot seriestart over påske.