Påmelding til Camp Trysil for Trysilguttens medlemmer

Camp Trysil går av stabelen 24-28 juni. Medlemmer i Trysilgutten kan delta til sterkt reduserte priser. Les mer og meld dere på!

Camp Trysil er et treningstilbud for langrennsløpere og skiskyttere i alderen 12-16 år. I tillegg tilbyr vi rekruttsamling for de som er 10-11 år med 2 treningsdager og en overnatting.

Informasjon om Camp Trysil finner dere i vedlagte flyer og på www.trysil.com/camptrysil hvor det også er påmelding.

Ved påmelding må dere bruke kampanjekodene for å få medlemspris:

•Deltagere 12-16 år - pris kr 2950 (ordinær pris 4500) - bruk kampanjekode ILTdeltager18
•Deltagere 10-11 år 2 dagers rekruttsamling - pris kr 950- bruk kampanjekode ILTrekrutt18

Håper riktig mange har lyst til å delta - treningstilbudet er veldig bra og i tillegg er Campen et supert sted å treffe nye venner fra andre steder i Norge.

Arrangementet gjennomføres på dugnad i Skigruppa så foreldre må være forberedt på spørsmål om å bidra i gjennomføringen.

Følg oss!

Våre sponsorer