Tine Fotballskole 2018

Nå nærmer det seg fotballskolen og her finner du litt praktisk info.

Det er påmeldt ca. 80 barn til fotballskolen. Det betyr at det er mange som skal kjøres og hentes. Veien til stadion vil bli trafikkert. Beregn god tid, og kjør forsiktig!

Tidsplan (se detaljert tidsplan i vedlegg):

Fredag:

Oppmøte til 17.00 – 2 økter - dagen avsluttes ca. 19.00

Lørdag:

Oppmøte til 09.00 – 6 økter - dagen avsluttes ca. 14.30

Søndag:

Oppmøte til 09.00 – 6 økter - dagen avsluttes ca. 14.30

Lunsj lørdag og søndag er fra 11.35 til 12.15

I tillegg til lunsj er det lagt inn to fruktpauser lørdag og søndag hvor barna får frukt. Se vedlagt tidsplan!

Slår været til og sola skinner på fotballskolen, må små og store fotballspillere kunne glede seg over sommerværet, uten å bli opphetet eller solbrent. Ta gjerne en prat med barna på forhånd om viktigheten av å smøre seg med solkrem og drikke nok vann. Sørg for at barnet har med litt solkrem i sekken. Se vedlagte solvettregler!

Alle barna får Tine drakt den første dagen, denne skal benyttes alle dager på fotballskolen!

HUSK! Vannflaske, fotballsko og leggskinn J

Vi sees på banen!