Spørreundersøkelse om Marikollen skisenter - hjelp oss ved å svare!

Vi ønsker å høre din mening om Marikollen skisenter - hva kan vi gjøre bedre - les mer her og svar på undersøkelsen. Du kan vinne gratis sesongkort.

Rælingen alpinklubb ønsker å gjøre Marikollen som skibakke til et mer attraktivt tilbud.
De som svarer på undersøkelsen er med i en trekning om tre gratis sesongkort vinteren 2018/2019. Vi gir også en ekstrapremie til den som har det beste forslaget til hvordan vi kan få flere til å stå på ski i Marikollen.
Bakken driftes i dag på dugnad, og klubbens foresatte ønsker derfor inspirasjon til hva vi kan gjøre bedre i årene som kommer. Bakken skal bygges ut, og skitilbudet blir blant det beste i Oslo og Akershus innen få år.
Vi er like åpne for ris som for ros, og særlig takknemlig for konstruktive forslag til hvordan vi kan lage et bedre tilbud til deg og din familie.

Rælingen Skiklubb

Rælingen Skiklubb tilbyr ekte skiglede til alle barn og unge i grenene Alpin, Langrenn og Hopp.

Alle grenene har egne egne grupper og grener innenfor sin idrett. Besøk våre lagsider for å finne ut mer om hver idrett.