Trolla Open i diskgolf 2018

Søndag 16.september ble historiens aller første diskgolf mesterskap avholdt i den nyoppførte Trolla Diskgolfpark.

Søndag 16.september ble historiens aller første diskgolfmesterskap avholdt i den nyoppførte Trolla Diskgolfpark. I en tettpakket terminliste for diskgolf, var det hyggelig at nær dusinet deltakere tok turen til Trolla og spilte 16 hull i strålende solskinn denne dagen. Det var satt opp vandrepokal i herre- og dameklassen.

Camilla Pile Pedersen tok 1.stikk i damenes vandrepokal. Sindre Roksvåg (51 kast) vant i herreklassen og tok 1.stikk i herrenes, fulgt av Mats Kvernmo og Stian Danielsen. Mats tok sølvet etter en spennende putteduell, da de endte likt etter 16 hull.

På veine av Trolla IL, Trolla Diskgolfpark, så takker vi for en trivelig og bra gjennomført første Trolla Open. Velkommen tilbake alle sammen i 2019.

Her er resultatene fra runde 1, 2 og finalen.