Medlemskontingenten via Vipps faktura på 1-2-3.

Få medlemskontingenten rett på mobil via Vipps . Si JA til Vipps faktura via dine innstilinger. Lett for deg og lett for Trolla IL:-) Faktura kommer fra leverandør Spoortz. Les mer på nettsiden vår for hvordan du gjør det. NB!! Kontingenten kommer ut om kort tid.

Om få dager blir årets medlemskontingent for Trolla IL sendt ut av kasserer. Vi kan få ekstern støtte for medlemmer vi har og du støtter Trolla idrettslag som har mange tilbud du kan nyte godt av. F.eks idrettshuset, damhaugen, skiløyper, allidrett, diskgolf, kunstgressbanen, volleyball osv. Det koster 100 kr pr medlem og vi har 310 medlemmer ved årsskiftet 2018/19, men vi håper flere melder seg inn og bidrar til fellesskapet. De som ikke får den tilsendt på Vipps får den tilsendt på e-post. NB! Faktura kommer fra leverandør Spoortz til info.

Hvordan skru på Vipps faktura?

Har du Vipps installert gjør du som under. Har du ikke Vipps, kan du laste ned APP fra APP Store eller Google Play deretter se under.

1. Gå til dine innstillinger via "Profil"

2. Trykk på "Betalingsvalg"

3. Til slutt, slå på "Motta regninger i Vipps"

Se under om du lurer på noe.

Bilde 1

Bilde 2