Nittedal IL

Event
NIL SOMMERCAMP 2019

Nittedal IL inviterer til NIL Sommercamp i uke 26.

Campen er en aktivitets- og idrettsleir for alle barn som begynner i 2. - 8. klasse fra høsten 2019(født 2012 - 2006).

NIL Sommercamp tilbyr en uke med forskjellige aktiviteter tilpasset aldersgruppene.

Deltakerne får i tillegg til en aktiv uke med spennende aktiviteter og fine opplevelser en gratis T-skjorte og uken avsluttes med grilling, turneringer/stevner på fredag.

Programmet er fra kl 09 til kl 15 hver dag. Vi tilbyr mulighet til å komme kl 08 for å spise frokost og være igjen etter aktivitetene til kl 16 til ekstra kostnader.

Barna blir delt inn i grupper og blir fulgt opp av samme leder hele uka. I tillegg kommer trenere og instruktører til å bidra, slik at dette blir en fin, lærerik, aktiv og morsom uke!

Vi deler deltakerne inn i følgende aldersgrupper og de vil være med på følgende aktiviteter:

2. - 4. trinn

Aktiviteter: Fotball, innebandy, friidrett, "ski", orientering, tennis, lek/ballaktiviteter. På fredag avslutter vi med  turneringer eller friidrettsstevne.NB! Kan bli endringer i aktiviteter.

Kostnader: Vanlig dag kr 990,-. Utvidet dag inkl. frokost og frukt (kl 8 - 16) kr 1390,-

5. - 6. trinn

Aktiviteter: Golf, sykkel, friidrett, innebandy, fotball, "ski", orientering og tennis. På fredag avslutter i med turneringer eller friidrettsstevne. NB! Kan bli endringer i aktiviteter.

Kostnader: Vanlig dag kr 1190,-. Utvidet dag inkl. frokost og frukt (kl 8 - 16) kr 1590.

7. - 8. trinn

Aktiviteter: Skyting (på Varpet), golf, sykkel, friidrett, innebandy, "ski", orientering og tennis. På fredag avslutter vi med turneringer eller friidrettsstevne. NB! Kan bli endringer i aktiviteter.

Kostnader: Vanlig dag kr 1390,-

Vi tilbyr søskenrabatt kr 200,-

OBS! Vi har plass til 150 deltakere, så her er det førstemann til mølla!

Planen for ukas aktiviteter blir sendt ut i god tid før oppstart.

Spørsmål om NIL-Sommercamp kan rettes til:

Sportslig leder: Meike Hesselink, 981 30 312. Epost: meike@nittedal-friidrett.no

Daglig leder: Jørgen Klem, 976 56 636. Epost; dagligleder@nittedalil.no

Start Date
24.06.2019
Start Time
End Date
28.06.2019
End Time
Price: min-max
Due Date
24.05.2019
Firstname
  1. Fyll inn alle felter til venstre. OBS er du medlem, så velg navnet ditt i liste som fremkommer til høyre etter utfylling av fornavn, etternavn, email og mobil.
  2. Klikk knappen "registrer"
  3. Klikk knappen "gå til bestilling"
  4. Velg deltakertypen "NIL SOMMERSKOLE2019"
  5. Klikk grønn knapp "til betaling" og betal med ditt Visa/MasterCard (betaling må utføres fra PC med oppdatert Java og ikke telefon/nettbrett for sikker betaling via Nets)
  6. Kvittering sendes deg til oppgitt mailadresse og du kan finne kvittering online via knapp "kvittering".

Lastname
Mobile