Poengrenn nr. 3 torsdag 10. mars 2016 (klassisk)

Poengrenn nr. 3 arrangeres 10. mars i klassisk teknikk i Nilsbyen. Resultater er lagt ut.

Generelt

All informasjon om poengrennene i Byåsen IL langrenn finner du under "Våre skirenn" i menyen oppe til høyre. Velg "Poengrenn 2016". Her finner du en oversikt over alle poengrennene i vinter, klasseinndelinger og kriterier for premiering/rangering. Poengrennene er opp tom. 16 år, unntatt poengrennet som er satt opp som klubbmesterskap, hvor også foreldre og juniorer/seniorer kan delta.

NB! Legg merke til at klubbmesterskapet arrangeres onsdag 6. april. Rennet ble flyttet til denne datoen da våre juniorer og seniorer skulle på Norges Cup avslutning på opprinnelig dato som var 30. mars. Vi ønsker at flest mulige av disse selvfølgelig stiller på klubbmesterskapet, derfor ble det flytting av dato.

Funksjonærliste

Finksjonærliste for poengrenn nr. 3 finner du her: TRYKK HER. Denne er også sendt på mail til de som skal hjelpe til. Det vil komme en egen mail til de som skal ha med noe til kafeen.

Påmelding

For klassene 8 år oppover som var med på enten poengrenn nr. 1 eller 2 er allerede påmeldt (påmeldingslisten). De som ikke har vært med tidligere samt alle rekrutter (0-7 år) må melde seg på via denne linken: TRYKK HER De som vet de ikke skal delta på poengrenn nr. 3 og som står på påmeldingslisten, kan sende en mail om dette til Torgeir Aune (torgeira71@gmail.com).

Siste frist for forhåndspåmelding er onsdag 9. mars kl. 20:00 via linken over. Etter dette skjer all påmelding på rennkontoret renndagen (åpent fra kl. 17:30).

NB: 7-åringer (2009-årgangen) kan velge om de vil gå den korte rekruttløypa uten tidtaking eller om de vil gå 1 km med tidtaking, men uten rangert resultatliste. Dette må velges ved påmelding.

Tidtakingsbrikker og startnummer

Det vil IKKE bli brukt tidtagerbrikker for noen av klassene. Startnummer hentes på rennkontor. Alle opp tom. 16 år henter startnummer inne på rennkontoret. Rekrutter utenfor tidtagerbygget.

Start- og resultatliste

Startliste: TRYKK HER. Alle poengrenn starter ca. kl. 18:15, med rekruttklasse først (de starter når de vil og stiller seg bare opp i rekke på starten) . Ca. kl. 18:35 starter resten av klassene. Startrekkefølge: G10 år, J 10 år, G 9 år, J 9 år, G 8 år, J 8 år, G 7 år, J 7 år, G12 år, G 11 år, J 12 år, J 11 år, G 14 år, G 13 år, J 14 år, J 13 år, G 16 år, G 15 år, J 16 år og J 15 år.

Resultatliste poengrenn 3 (10. mars 2016): TRYKK HER

Stilart

Klassisk

Klasser, løypekart og lengder

Rekruttene: 500m, 7-10 år: 1 km, 11-12 år: 2 km, 13-14 år: 3 km, 15-16 år: 5 km (3km+2km)

Rekruttløype: TRYKK HER, 1, 2 og 3 km: TRYKK HER

Kafeteria:

Kafeen vil være åpen. Ta med kontanter.

Parkering:

Gratis parkering. Vi bruker P-myra.

Vel møtt