Poengrenn nr. 1, torsdag 14.2 (skicross, fristil)

Takk til deltakere, støtteapparat og funksjonærer for et flott renn! Resultatlista er lagt ut.

Poengrennet som vi planlagte å ha 10. januar måtte avlyses, da de ikke var nok snø. Uka etter kom det imdilertid masse snø. Nå satser vi på å arrangere poengrenn nr. 1 torsdag 14.  februar. Rennet har vi besluttet å avholde som skicross i fristil.

Startliste: TRYKK HER

Resultatliste: Trykk her

Generelt

All informasjon om poengrennene til Byåsen IL finner du under "Våre skirenn" i menyen oppe til høyre. Velg "Poengrenn 2019 (internrenn)". Her er en oversikt over planlagte poengrenn vinteren 2019 og kriterier for premiering/rangering. Poengrennene er opp tom. 16 år, unntatt poengrennet som er klubbmesterskap, hvor også foreldre, junior og senior kan delta.

Funksjonærlister

Funksjonærliste kafe/saft (oppdatert 8.2): TRYKK HER, Levering av bakst til kafe (oppdatert 8.2): TRYKK HER , Funksjonærliste alle andre oppgaver (oppdatert 10.02.19): TRYKK HER. All listene er sendt på mail til de som skal hjelpe til.

Arrangørkomiteen i Byåsen IL langrenn trenger etterhvert  å få noen nye medlemmer. Ønsker du å delta på planlegging og gjennomføring av våre skiarrangment på en mere permanent måte så ta kontakt (egil.aune68@gmail.com).

Påmelding

ALLE må melde seg på til poengrenn nr. 2. Du kan melde deg på i dette påmeldingsskjemaet: TRYKK HER

Påmeldingsfrist: onsdag 13. februar kl. 20:00. Etter dette skjer all påmelding på rennkontoret renndagen (åpent fra. kl. 17:30). Vi tar IKKE imot påmelding pr. mail. Dersom spørsmål om påmelding, kontakt oss på ola.resell@gmail.com

Vi håper at rekruttene (født etter 2012) som skal delta kan betale kr. 50,- pr. poengrenn som deltageravgift (dette gjelder eventuelt ikke de få som betaler aktvitetsavgift). Bakgrunnen for at vi tar denne deltageravgiften er generelle utgifter som blant annet innkjøp av premier. Det er mulig å betale kr. 50,- på VIPPS ved henting av startnummer (Vippsnummer 17158 eller søk på "Byåsen Langrenn")

NB! 7-åringer (2012-årgangen) kan velge om de vil gå den korte rekruttløypa uten tidtaking eller om de vil gå 1 km med tidtaking (ikke rangert resultatliste). Dette må velges ved påmelding.

Tidtakingbrikker og startnummer

Det vil ikke bli brukt tidtagerbrikker for noen av klassene. Rekrutter henter startnummer utenfor tidtagerbygget/rennkontoret, resten henter inne på rennkontoret.

Start- og resultatliste, tidsplan

Startliste: TRYKK HER

Foreløpig tidsplan skicross:

• kl. 17:45-18:10: Løypa åpen for trening for rekrutter og aldersklassene 7-10 år (1 km m/ tidtaking)
  • kl. 18:15: Første start rekrutter, de starter når de vil og stiller seg bare opp i en lang rekke på starten (500 m rekruttløype)
  • kl. 18:35-19:08: G10, J10,  G9, J9, G8, J8, G7, J7 (1 km)
  • kl. 19:10-19:25: Løypene åpen for trening for årsgruppene 11-12 år (1 km) og 13-16 år (1.5km)
  • kl. 19:25: G12, G11, J12, J11, G14, G 13, J 14, J 13, G 16, G 15, J16, J15

Resultatliste: TRYKK HER

Stilart

Fristil skicross

Klasser, løyper  og lengder

Rekruttløype (opp tom. 7 år), ca. 500m:  TRYKK HER

1 km (7 - 12 år): TRYKK HER

1.5 km (13 - 16 år):  TRYKK HER

Kafeteria

Denne vil være åpen med salg av kaker, vafler, boller etc. Vi har betalingsterminal for kort og Vipps (Vippsnummer 17158 eller søk på "Byåsen Langrenn")

Parkering

Gratis parkering.  Vi har ingen parkeringsvakter der, så prøv å parkere mest mulig smart, slik at flest mulig får plass.

Vel møtt!