Nyhetsarkiv
28.02.2019 Stort engasjement da håndballen arrangerte lagleder, styre og trenersamling
Onsdag kveld var det duket for et fellesmøte for Østsiden håndballs lagledere, trenere og styret. Flott oppmøte og stort engasjement gjorde at håndballeder Jørn Jensen flere ganger måtte "jage" diskusjonen videre for å komme i mål.
Jørn Jensen
27.02.2019 Stort oppmøte da Østsiden la frem planene for ny 18 års satsning
Det var stor interesse rundt Østsidens nyutviklede planer for satsning på 18 års klassen neste sesong. Ca 50 personer, både spillere og foreldre hadde tatt turen til Østsidens klubbhus mandag kveld.
25.02.2019 Østsiden nær seieren mot Kråkerøy
Østsiden spilte sin andre treningkamp for året mot Kråkerøy i Østfoldhallen sent onsdag kveld. Kampen endte 1-1 og det var helt utrolig etter flere store sjanser til begge lag. Kråkerøy ble som kjent nummer fem i 3. divisjon i 2018 og har de siste sesongene vært ei hard nøtt å knekke for Østsiden.
Øystein Andersen Fotball
22.02.2019 Fred Wernersen for 12. gang.
Østsiden ILF avholdt generalforsamling torsdag 21. februar. Fred Wernersen som har vært leder siden 2008 gikk på for 12. gang som klubbens øverste tillitsvalgte. Han fikk med seg hele det sittende styre. Hovedstyret som har det overordnede ansvaret for klubbens økonomi, kan igjen glede seg over at Fredrikstad Cup er bunnsolid.
Øystein Andersen
22.02.2019 Rydde til påske? Østsiden trenger lopper
Vårens vakreste eventyr nærmer seg, nemlig loppemarked i Østsiden klubbhus lørdag 30.mars og søndag 31. mars. Det er sikkert noen som skal rydde i heimen til påske, så i den anledning håper vi at medlemmer og sympatisører som leser dette har noe å bidra med.
Øystein Andersen
21.02.2019 Seier i søndagens bortekamp mot Hønefoss
Søndag ettermiddag var A-lag damer på besøk i Hønefoss for et oppgjør i 2. divisjon. Etter litt opp og nedturer den siste tiden så var damene på vinnersporet igjen etter forrige kamp mot Elverum.
18.12.2018 Østsiden åpnet med seier mot Trosvik
Den 37. utgaven av Romjulscupen startet i Østfoldhallen mandag kveld. For Østsiden var det åpningskamp mot Trosvik og laget vant helt greit 5-2 etter 3-1 ledelse ved pause. Divisjonsforskjellen gjorde sitt at Trosvik startet kampen med to straffer. Trosvik scoret på den første, men den andre reddet Vebjørn Sahlin mesterlig.
Jørn Jensen Fotball
17.12.2018 Det ble dessverre tap i toppoppgjøret mot Haslum på bortebane
Lørdag ettermiddag var det duket for det som på forhånd ble sett på som sansynligvis sesongens vanskeligste borteoppgjør mot Haslum i Haslumhallen. Haslum er ubeseirede så langt denne sesongen og dessverre er de også det etter lørdagens oppgjør mot Østsiden jentene. Denne gangen ble det er solid tap for jentene våre. Dermed har Haslum et lite forsprang på de andre lagene på tabellen, men det er fortsatt lenge igjen av sesongen og det er fortsatt tett og spennende blant lagene i toppen.