DFI

Sparebank1 Drøbaksrennet 2016

Da er startliste lagt ut, du finner den oppe til høyre under Vedlegg, er det feil så send en mail til Geir. Mangler det brikkenr, eller det er feil brikkenummer, er det viktig at vi får beskjed.Har du har meldt om feil og savner korrigering,  så ser du dato og klokkelsett nederst på hver side på når listen er oppdatert. Har du fått bekreftet at korrigering er mottatt så skal alt være OK, men er dato på listene senere enn du har fått bekreftelse er det fint om du purrer opp.

Etteranmelding: Det er noen ledige plasser igjen, men etteranmelding nå kan kun gjøres i sekreteriatet frem til kl 1030.

Vi har produsert mye kunstsnø så det blir flotte forhold

Første skiløper starter kl 11:00. De yngste starter først. Det er fristil

Adresse: Belsjøveien 50 - samme sted som Drøbak Golfklubben

Løypekart - se vedlegg til høyre på siden, blir omtrent samme løyper som KM Fristil 2015 (viser også hvor det er mulig å parkere...). Link til status på skiløypene her

Husk EMIT-brikken. Gjelder de som går i klassene J/G 11 og oppover. De yngste klassene får låne hos oss. Fra 11 år må de som ikke ha egen brikke leie. Låne/leie brikker hentes per løper før start.

Info om påmeldt er her

Parkering

• Parker på anviste plasser - det er ikke lov å parkere langs veien. Stor parkeringsplass ved i Smieveien mellom Drøbak City og golfbanen
  • Parkering og program koster kr 50,- (fint om du har med nøyaktig beløp)