Skånevik

Supportergruppa

I 80-90 år eksisterte ei eiga Supportergruppe i Skånevik IL. Frå "Jubileumsskriftet" s 95:

"Slår me opp i ordboka, så finn me at "support" betyr: Støtte, undehrolde osv.

Skånevik IL har ei slik Supporterruppa. Ei svært god sådan! Supportergruppa er ikkje direkte underlagt idrettslaget. Dei arbeidar sjølvstendig, på sin eigne måte, og har vore til støtte for laget på mange felt. Dersom det er nokon som ikkje kjenner eller er usikre på namna: August Hjelmervik, Jan likr og Gunnar Langhelle, Judith Tungesvik, Torbjørn Åsheim, Geir Olsen med fleire, - så kan me opplysa at her er nevnt nokon av dei ivrigaste og mest reinhekla supporterane.

Supportergruppa set ein ekstra farge og stemning i direttsmiljøet. Spreier humør blandt tilskuerane og deltakarna. Parapøyar, luer, skjerf, merker m.v. i klubbfargane har dei som "varemerke".

Av direkte støtte til Idrettlaget kan me nevna. Kjøp av traktorgraskløppar, skor og draktar til fotballag. Eit kjempetak tok dei, når dei kjøpte eige videoutstyr til ca kr 20.000,-. Dette bruker dei ved ulike idretts-tilstelningar, og har framsyningar. Supportergruppa høyrer så absolutt med innan idrettslagsarbeidet. Ein trivelege flokk, som gjer eit godt støttearbeid.

Frå "Jubilumsskriftet" s 95 - Gunnar Johansson

I seinare år er det igjen blitt trykt Supporter-T-skjorter og dei har det gått mykje av....