Feriefotball

Avaldsnes

Meld deg på aktuelle datoer ved å klikke her:

Søndag 24. juni kl 11-14

Lørdag 30. juni kl 11-14

Mandag 2. juli kl 11-14

Onsdag 4. juli kl 11-14

Fredag 6. juli kl 11-14

Søndag 8. juli kl 11-14

På Karmøy i Rogaland holder vi til hos Avaldsnes IL sitt flotte anlegg. Adressen er Visnesvegen 77, 4262 Avaldsnes. Link til kart. Avaldsnes IL låner ut sin kunstgressbane eller innendørs hall med kunstgress ved behov.

Kontaktperson for feriefotball.no er: Nina Elverum, mob 93 41 75 25.

Om Feriefotball.no

Dette er et tiltak der vi tilbyr barn og ungdom i alderen 8-16 år en mulighet til å bli med på morsomt småspill gjennom hele sommerferien. Her kan gutter og jenter komme og spille 3-mot-3 i 90 minutter i et morsomt cup-format.

Foreløpig er vi representert i 5 ulike byer/tettsteder, men det kan hende vi etablerer tilbudet på andre steder fra midten av juli, basert på interessen.

Partnerklubb?

Vi ønsker gjerne å utvide tilbudet til flere lokasjoner. Vi trenger kun tilgang til bane og deler inntektene 50/50 med utleieklubb. Vennligst ta kontakt innen 5.juli for å eventuelt avtale oppstart på din klubbs bane. Klubben ordner bane, vi ordner opplegget!

Kontaktskjema