Skeid

Utstyr

Skeid spiller med utstyr fra Adidas. Alle lag får utdelt draktoverdel fra klubben. Shorts og strømper kjøper spillerne selv.

Draktene skal ha OBOS-logo på brystet og Fitness Xpress nederst på ryggen. Lagene skal ikke sette annen reklame på trøyene, men kan ha lagsponsorer på shorts eller treningstøy.

Klubbens samarbeidsbutikk er Torshov Sport i Vogts gate. Ved handel her får du Skeid-rabatt på alt du kjøper.

Last ned PDF-versjon av klubbkolleksjonen i menyen til høyre.

Du kan også handle direkte fra klubbkolleksjonen i nettbutikken til Torshov Sport.

Felles bestillinger:

På fellesbestillinger gjennom klubben gis 30 % rabatt på alt tøy fra Adidas.

Bruk gjerne bestillingsskjemaene til høyre for å sette opp felles lagbestillinger. Trenger dere drakter skal dette tas med daglig leder i Skeid, ikke bestilles hos Torshov Sport!

Individuelle kjøp i butikk gir følgende rabatter:

20 % på alt fra Adidas (utenom fotballsko - her gjelder egne tilbud/priser)

15-20 % på andre sportsartikler

10 % på sykkel og fiskeutstyr