Drøbaksund Seilforening

Grupper/regatta

Våre aktiviteter

Drøbaksund seilforening er et idrettslag som både organiserer treninger for barn og unge i joller og brett og seilaktiviteter for regatta-, tur- og hobbyseileren. Foreningen arrangerer også regattaer, både for våre yngre klasser og for andre aktive seilere. Regattaene spenner fra lokale småregattaer til både norges- og verdensmesterskap.

Seiling er en aktivitet man kan drive med hele livet og vi har medlemmer på alle alderstrinn. Seilforeningen er også et hyggelig sted å være og mange av våre medlemmer setter stor pris på de sosiale aktivitetene som hører til seilingen. Det kan være å ta en vaffel og en prat på brygga, mens den håpefulle gjennomfører sin trening, noe varmt fra kiosken etter endt onsdagsregatta, grilling ved seilhytta mens man overværer Færder'n fra land eller vår årlige årsfest.

Velkommen til vår hyggelige seilmiljø - et sted for alle i familien!

På sidene under finner du informasjon om våre ulike trenings- og båtgrupper, aktiviteter knyttet til regattaer og terminlister.

Drøbaksund Seilforening
1441 Drøbak