IL Havdur

Omberamming av kamper

Omberamming av kamper

Hvordan omberammer jeg kamper?

1. Ta kontakt med motstander for å avtale ny tid.

2. Er det hjemmekamp må du avklare med vaktmester.

3. Skal du benytte kamptid på fredager kl.19.00-20.00 må du avklare med Veronica Stangeland om banen er ledig.

4. Gi beskjed til dommerne som er satt opp. Laget som omberammer har ansvaret for å skaffe nye dommere til kampen.

5. Logg deg inn på www.minidrett.no og trykk på "TurneringsAdmin" nederst. Velg "omberammingssøknader" i fanen til venstre.

6. Klubben ser helst at kampene avvikles etter oppsatt tidspunkt, da klubben selv må betale dommerutgiftene ved omberamming (gjelder ikke omberamming innenfor høringsperiode i august og desember). Lagets oppmann må selv betale dommerne etter kampen, for så å få pengene igjen etter å ha sendt inn dommerregning til klubbens kasserer.

? Besøksadresse
Eikebergvegen 31, 4054 Tjelta
? Postadresse
Idrettslaget Havdur
Postboks 14, 4063 Tjelta
? Organisasjonsnummer: 983 402 445
? Kontonummer: 3206.20.59043

? Daglig leder: Anne Nygård
Tlf: 936 07 935 / E-post:
daglig_leder@havdur.no
? Leder hovedstyret: Jone Hamre
Tlf: 976 49 727 / E-post: l
eder@havdur.no
? Leder fotballgruppen: Aina Nylund
Tlf: 908 73 087 / E-post:
leder@fotball.havdur.no
? Leder håndballgruppen: Nina Nordmo

Tlf: 977 37 522 / E-post: kontakt.havdur.handball@gmail.com
? Leder Idrettsskolen: Kjersti Skei
Tlf: 924 29 818 / E-post: kjerstiskei@hotmail.com

____________________________________________________________________________________
Bli grasrotgiver til Idrettslaget Havdur du også!
Vi vil få 5% av beløpet du spiller for, og det koster deg ingenting.

Send sms Grasrotandelen 983402445 til 2020

©2018 Spoortz AS (tidligere 123klubb) leverer totalverktøy for effektiv klubbdrift