1) Alle ”små søppelbøtter” skal tømmes i den sentrale ”nedgravde søppelbeholder".
2) De ”små søppelbøttene” skal ilegges ny plastpose som hentes i "innbytterbua", der er også nøkkelen til beholderne .
3) Dersom den nedgravde søppelbeholderen skal tømmes skal dette rapporteres til anleggsansvarlig
4) Feiing på asfalten rundt banene kan være påkrevet ! Gjelder ikke ballbingen
5) Glasskår, tyggegummi, plast, sigarettsneiper, tape, steiner, griener, snus etc. skal fjernes !
6) Klær og/eller avlagt tøy skal henges inn i innbytterboden på de oppsatte "kleshengere".
7) Rydding innbefatter også at dette gjøres utenfor gjerdet
8) Dårlig rydding medfører ny rydding - straks - før neste lag starter sine uker.
9) Det skal ryddes minst TO ganger per uke - spesielt etter seriestart
10) Send email dersom det mangler utstyr
11) Nøkkelen for tilgang til nedgravd container henger i en kule av kork i innbytterbua. Der tømmes all søppel. Nøkkel til innbytterbua skal være tilgjengelig i kiosken, men alle lag skal ha hver sin nøkkel til denne.
12) Etter hver hjemmekamp påhviler det hjemmelaget ekstra ansvar for å rydde. Også på GJEST og HJEMME innbytterbenk
13) De ukene/dagene kiosken er åpen kan det bli påkrevet ekstra ryddeinnsats.
14) Det er ethvert lags ansvar å følge med på klubbens nettside med hensyn på turnus.
15) Dersom nedgravd container er full, kan dette meldes til Sandnes kommune ved å klikke her. Meld også gjerne ifra til daglig leder om dette.
Ballbingen) Rydding av søppel innen ballbingen og i den umiddelbare nærhet.
Dersom de enkelte lagene IKKE rydder etter treninger / kamper vil dette bli tatt opp med de som sist "var på banen".
|