Spoortz AS

Om Turneringen

Turneringen arrangeres fredag 6. april, lørdag 7. april og søndag 8. april.
Lagsavgiften er kr. 2700,- per deltakende lag.

Påmeldingsfristen er onsdag 21. mars
PS! Vi tar forbehold om at maksimalgrensen for deltakende lag KAN være nådd før denne datoen.
Vær derfor tidlig ute med påmelding for å sikre laget ditt plass i cupen!

Banestørrelse
Det spilles 9'er fotball fra 16-meter til 16-meter i 13-årsklassen for begge kjønn.
14-årsklassen spilles på full 11'er bane for gutter, mens vi har både 9'er og 11'er fotball for jentene i denne klassen.
Se under menyvalget "Påmelding" hvilke klasser det skal konkurreres i.

Generelt om kampene
Alle kamper går over 2 x 15 minutter, med et raskt sidebytte halvveis.
Alle lag er garantert minimum 4 kamper i løpet av turneringen.
Kampene dømmes av klubbens kretsdommere.

2 konkurransenivåer
Det konkurreres på både nivå 1 (1. div.) og nivå 2 (2./3. div) i begge årsklasser.
Vi er avhengig av å ha minst 8 lag i hver klasse for å gjennomføre separate konkurranseplasser.

Cupen hovedsponsor

Det er Lumber AS som er hovedsponsor for turneringen.

Lumber Næringspark er en av de største næringsparkene på Sørlandet, med til sammen ca 32.000 kvm bygningsmasse på en tomt på ca 120 dekar.

Området ligger kun fire km fra Kristiansand sentrum, og har firefelts vei nesten til tomtegrensen.

I randsonene til næringsbebyggelsen pågår utbyggingen av boligprosjektet Amalienborg Aveny, og ca halvparten av de totalt 110 leilighetene er nå solgt og ferdigstilt.

Prosjektet preges av gode bygningmessige kvaliteter og flotte uteområder, og de fleste boligene har sjøutsikt.

Nye boligprosjekter er under planlegging.