Senja Ski

Trenerforum 26. jan kl 15.30

Troms skikrets inviterer til Trenerforum under KM lørdag 26 januar kl. 14.30.

Troms skikrets ønsker å etablere et felles forum for trenere i kretsen klubber. Målsettningen med Trenerforumet er å etablere ett fora for utveksling av erfaringer og diskusjoner av felles problemstillinger som forhåpentligvis vil gi motivasjon og læring til trenere og utvikling av våre utøvere.

Første Trenerforum blir på Senja under KM del 1 den 26 januar kl. 14.30. Det blir info på hvilket klasserom på rennkontoret i Silsandhallen, og oppslag på tavle ved rennkontor fra fredag 25.01. I tillegg vil det ligge et infoskriv om seminarene under KM helga i lagsposene.

Innledere på første trenerforum er kretstrener Line Heimdal og NNS Nordreisa ved Øystein Ånesen og Karl Gunnar Skjønsfjell.

Tema vil være: «Hvilket treningsfokus er gunstig å prioritere i barneårene for å legge et best mulig grunnlag for junioralder»? «Hvordan jobber juniortrenere med kretsens juniorer».

Vel møtt 😊

Senja Ski