Sakliste med saksdokumenter

Det vises til innkallingen til årsmøte av 21. februar 2024. Sted: Ringsaker videregående skole, Auditoriet Tid: Torsdag 4. april kl. 18.30

Årsmøte 2024

Veldre håndball ønsker velkommen til møte torsdag 4. april kl. 18.30 Sted: Brumunddal videregående skole

NY LEVERANDØR FRA NYTTÅR

Informasjon til medlemmer ? bytte av utstyrsleverandør Avtalen vår med Adidas utgår 31.12.2023. I den forbindelse har vi i styret den siste tiden vært i dialog med ny leverandør. Det ble avgjort i forrige uke at vi skifter til Hummel. Vi bruker fortsatt Sport1 som forhandler. Viktig å merke seg at det ikke er noe kjøpepress. Adidas klær dere har fra før eller som dere har kjøpt i høst kan brukes så lenge dere ønsker.

HÅNDBALLSKOLE I BRUMUNDDALSHALLEN FRA 28. OKTOBER

Har du barn som ønsker å spille håndball? Alle mellom 6 og 8 år er velkommen i Brumunddalshallen på lørdager. Eldre barn/unge kan bare møte opp på sin årgang. Se våre treningstider. Alle som ønsker er velkommen til å prøve.

Treningstider

Følg oss på Facebook!

Våre samarbeidspartnere:

Støtt opp om Håndballens verdier!