Hålogaland Kraftcup 2015 (avviklet turnering)

Harstad Damefotball har gleden av å invitere til turnering for jente/damelag 14.11.15 i Hålogalandshallen.

Harstad Damefotball har gleden av å invitere til Hålogaland Kraftcup 2015 for jenter/ damer. Turneringen arrangeres for klassene minijenter 06 til Senior kvinner i Hålogalandshallen og Harstadhallen / Seaworkshallen i tiden 14.11.2015

Påmeldingsfrist: 09.11.15.kl.16:30  - Last ned innbydelse og påmeldingsskjema fra linkene på høyre side av denne web-siden.

Kampene for de yngste klassene vil gå i Harstadhallen, øvrige kamper går i Hålogalandshallen. Det er på det nåværende tidspunktet ikke klart om den oppgraderte Seaworkshallen blir ferdigstilt til turneringen. Dersom hallen blir klar, er det mulig at noen av kampene går der (nytt gress, nytt lufteanlegg og ny isolering).

Avhengig av påmelding kan det bli sammenslåing av klasser. Vi vil søke å finne den optimale løsningen for ei god turnering med minnerike opplevelser for spillerne.

Alle deltakerne får premie, og i tillegg vil det som vanlig spilles sluttspill fra småjenteklassen og oppover med pokaler for de 3 beste lag i sin klasse.

Også i år vil vi dele ut en fairplay – pris, Magnar A. Hellebusts Minnepris, til det lag, eller ev. klubb, som viser best sportsmanship. Jury vil bestå av dommersjef, sekretariatsleder og leder HDF.

Det settes opp kafeteria i Hålogalandshallen, og eventuelt i Minihallen.

OVERNATTING

Vi har fått avtale med Harstad Skole (5. min. gangavstand til fotballhallene og Harstad sentrum) om overnatting for turneringsdeltakerne. Her vil det tilkomme et gebyr på kr. 400 knyttet til renhold, papir, etc.) Ta kontakt ved behov for overnatting.

VI ønsker klubben deres velkommen til Hålogaland Kraftklubb 2015

Kontingentoversikt

Medlemskontingent Harstad Damefotball 2016
Medlemskontingenten er en viktig inntektskilde for klubben. Her kan du følge med på hvor mange som har betalt sin kontingent.
Ubetalt beløp: 0
Ubetalt antall: 0