Årets padler

Styret ønsker forslag til ÅRETS PADLER, en pris som skal deles ut på årsfesten 9 november. Kriteriene er en person som har utmerket seg, enten i forhold til padleferdigheter eller bidratt til klubben på andre måter. Det være seg i forbindelse med arrangementer, i kulissene over lang tid, driver av aktivitet mv.

Vi oppfordrer alle til å se seg omkring og nominere i vei, det er maaange gode krefter i sving i klubben vår. Det blir lagt stor vekt på begrunnelsen for forslaget, så fint om forslagsstillere gjør seg litt flid med teksten.

Skriv et begrunnet forslag til fredrikstadkajakklubb@gmail.com

Eposten leses av styreleder som sammen med tidligere vinner velger ut kandidat blant årets nominerte.