Adventskos på Damhaugen

Første søndag i advent (2. desember) var det som vanlig klart for Adventsåpning på Damhaugen. Det var fint vær og godt gå-føre (og RBK i cupfinale kl 13….), så allerede før åpningen stod folk på trappene og kl 1110 var det omtrent fullt inne 😊 Det strømmet jevnt på også videre utover dagen, så til sammen har det vært rekordmange innom for å nyte sesongens første gløgg, pepper- og andre kaker, og selvfølgelig Damhaugens egne vafler. Det var topp stemning og både store og små i godt humør.

Så fint at så mange støtter opp under en så koselig tradisjon i Trolla!

Tusen takk til alle som har bidratt med kakebaking, og ikke minst til alle gode hjelpere; Kjerstin Spjøtvoll, Aud Berg, Aud Johansson og Zivile Puske.