Klubbpåmelding på fellestur til NM og Norgescup

NM natt og NM sprint, frist 1.april

Fellestur til NM natt og Norgescup 12-14. April 2019

NM Natt arrangeres fredag 12. April av Østmarka OK og Smaaleneneløpet arrangeres av Indre Østfold OK søndag 14. April. Begge løpene er Norgescup løp for junior og senior. Lørdag er det også mulig å delta på Lørdagskjappen som arrangeres av Moss OK.

Det er reservert overnatting på Quality Hotel Olavsgaard, som ligger 7 km fra arenaen til NM Natt. Det planlegges å kjøre leiebil til løpene og fly tur/retur Værnes-Gardermoen.

Hver enkelt bestiller reise selv.
Anbefalt reiserute: Fredag 12. April: SAS 355 kl 12:10

Søndag 14. April: SAS 370 kl 19:50

Det er også flyavganger med Norwegian i samme tidspunkt, der billettene kan være billigere.

Det er også mulig å ta buss fra Gardermoen til overnattingshotellet hvis anbefalt reisealternativ ikke passer.

Det anbefales å bestille reise så snart som mulig, da dette er palmehelga.

Påmeldingsfrist for overnatting og leiebil: 1. april Reiseleder: Helge Eriksen, tlf 93040258

NM sprint og sprintstafett   25.-26.mai

Lørdag 25. mai 2019 er det  kvalifisering og finaler NM sprint. Løpet er norgescup både for junior og senior.
Søndag 26. mai er det NM sprintstafett med to herreløpere og to dameløpere på hvert lag.

Overnatting blir på NM-hotellet Thon Hotel Storo fra 24. mai til 26. mai.
Det er gangavstad fra hotellet til karanteneområde og arena både lørdag og søndag.

Det legges opp til at hver enkelt bestiller sin flyreise til Gardermoen.
Tog/flybuss inntil Oslo S. Deretter t-bane ut til Nydalen. Legg inn reiseruta så snart du har denne klar.

Reiseleder kjører egen bil.

Påmeldingsfrist   for overnatting innen 1.april. Bindende påmelding. Dersom du vet at du skal delta er det fint om du melder deg på så snart som mulig.

Reiseleder: Rine Hanssen tlf 48074537

Aktivitetskalender

Vårt siste store arrangement (se bl.a. bilder under fanen løpsinfo)

Støtt våre sponsorer

Følg oss på Sosiale medier

Terminliste, påmelding

Eventor (Norge)

Eventor (Sverige)

Bli bedre ...

Postbeskrivelser: Hva viser postbeskrivelsen?

Prøv orientering på nett her!

Andre (mange) nyttige o-øvelser her.

Leder: Ingeborg Eide, 957 69 980, email byaseno.leder@gmail.com

Leder sportslig: Lene Berg Hanssen, 451 37 862, email byaseno.sportslig@gmail.com

Leder teknisk: Børge Leiren, 970 10 785, email byaseno.teknisk@gmail.com

(se ellers under fanen Info fra styret/Tillitsvalgte)