Vellykket deltakelse i Bergen fotballfestival

G13, G14 & G19

Flere lag fra idrettslaget var med under helgens turnering kalt bergen fotballfestival i regi av Åsane fotball damer. Cupen er  i vestlandshallen og er en 5-er fotballturnering for ungdommer. Alle våre utsendte gjorde en god innsats og flere av lagene kom veldig langt i båda A og B sluttspill.

​G13: Kom seg ikke videre til Asluttspillet med nøyde seg en med kvartfinaleplass der det ble tap 7-2 mot Åsane.
​G14: G-14 tok seg videre fra gruppespillet og inn i A-sluttspillet, her tok de seg helt til semifinalen der Hovding ble et hakk hvassere enn våre utsendte. Ellers så må 7-0 seieren over Nymark i åttendelsfinalen ha vært et av høydepunktene skal vi tro trener Terje Kleveland!
​G-19: Kom i en tøff gruppe inneldningsvis og klarte ikke å ta seg videre til A-sluttspillet. I B-sluttspillet tok guttene seg helt til finalen og tapte knepent 5-3 i en jevn kamp mot Hovding IL.

​Vi gratulerer alle lag med sin innsats og håper dette var en god gjennomkjøring opp mot sesongen. All ære til Åsane fotball damer som kan se tilbake på en god gjennomført turnering.

Våre sponsorer