Frivillige til sommerleiren Storesand 7 - 9 juni

Nå trenger vi noen frivillige som ønsker å hjelpe til på leiren. VI MÅ HA SIKRE DELTAGERE I HJELPEKORPSET.

Vi trenger følgende:

Onsdag:
Kjøre ut utstyr til Storesand. Minimum 6 personer. Start kl. 18:00 (Muligens før).

Torsdag:
Minimum 14 personer for å sette opp teltet. Start kl. 18:00. Husk å ta med drill hvis du har :-)

Fredag, lørdag og søndag:
Diverse hjelp på land. Nærmere beskjed i fra sekretariatet for de som ønsker å være med.

Søndag:
Minimum 14 deltagere for å rigge ned telt og rydde opp i leiren. Start kl. 17:00.
Minimum 6 personer til å hjelpe til med å tømme bilen på lageret etterpå.

Vi har arrangementet ute på den interne Facebookgruppen vår som bare er for våre betalende medlemmer. Er du ikke på Facebook kan du kontakte Tor Ovesen på e-mail: tor.ovesen@online.no hvis du ønsker å bidra.

PÅ FORHÅND TAKK :-)