Super innsats under kretsrenn/KM skiskyting i Hernes i helgen

8 løpere fra skiskyttergruppa i Trysilguttengikk renn i Hernes i helgen. Det ble konkurrert i Supersprint lørdag og KM Normal søndag. Bilder er lagt ut på facebook. Les mer om helga her:

Lørdag var det Supersprint – en artig øvelse med fellesstart, mye fart og ekstraskudd. I nybegynnerklassa deltok Magnus Svingen og Karinus Norderhaug. Floris Nelissen gikk sitt første skiskytterrenn og det var flaks for han vant en gørfin jakke i uttrekkspremie i G12. Amalie Vestues Svingen ble nr 2 i sin harde J14 klasse. Kasper Holmøy Aamold ble nr 2 i sin klasse (G15) med bare 1 ekstraskudd og Halvor Brenden Kristiansen (Vestre Trysil IL) ble nr 4 i samme klasse. Torgal Hermann Floden gikk sitt første renn på lenge i seniorklassa og gjorde et godt løp.

Søndag var det normal under litt mer krevende forhold. Trysilgutten fikk likevel kretsmester i J14 med Amalie Vestues Svingen. Halvor Breden tok sølv i G15. Pernille Sønsterudbråten fra Snow Team Trysil satte ny skyterekord i K17.

Super innsats av alle!

Følg oss!