- Vi må bygge videre på den sterke sesongavslutningen

Fitim Kastrati har forlenget kontrakten sin med Asker

Fitim Kastrati signerte fredag en ny toårsavtale med Asker Fotball. Kastrati, som leverte solide offensive bidrag i 2019-sesongen, men som ble satt ut av en lei skade i fjor sommer, er veldig motivert for å fortsette karrieren i Asker.

- Først og fremst trives jeg veldig godt med gjengen i Asker, både spillere og de som jobber i og rundt klubben. Samtidig håper jeg vi kan fortsette og bygge videre på måten vi avsluttet høstsesongen på, sier Kastrati til Askerfotball.no.

Sportslig leder Rolf-Magne Walstad er også glad for å ha landet en ny toårsavtale med Fitim:

- Fitim bidro sterkt for oss på det offensive i fjor. Dessverre ble han skadet i fjor sommer, men han kom sterkt tilbake og var en viktig bidragsyter til vår solide høstsesong, sier Walstad.

Nå ser både Kastrati og Walstad frem til videre samarbeid på Føyka de kommende årene.

To nye år: Kastrati signerte fredag en kontrakt som gjør at han er Asker-spiller de to neste årene

Skaff deg leilighet i vinterparadis NÅ!

Støtt Asker Fotball!

Asker-TV

Sjekk ut vår nye nettbutikk

Hovedsamarbeidspartnere