Panzer's G19 gutter med storseier på Consto Arena Mjøndalen

2 - 6 seier i TelenorCupen mot Vestfossen

av F Martinsen

2 kamper ble spilt i telenorcupen fredag kveld.

Jevnaker vant da sin kamp overlegent og kveldens målscorere ble:

Jørgen Sevaldrud med hattrick 3 goal, Kristian Takvam Hagen satte inn 2 goal og Marius Opdahl scoret 1 mål.

Assistent trener Ayman Abu Saleh sier til JIF.no

"Vi lå under 1-0 til pause,etter en heller laber første omgang, men våknet fryktelig i andre. Jørgen satte sin hattrick på bare 5-7 minutter, litt usikker på eksakt tid, men målene kom utrolig fort".

Det ble også spilt en kamp til i vår pulje hvor Modum FK vant sitt oppgjør i mot Hallingdal 1 - 2. Neste kamp vil da nettopp bli Modum og kamp skal spilles 18.2 kl.19:00 på Jevnaker kuntgress. Håper mange tar turen opp denne Tirsdagskvelden å gir gutta hjelp videre i NM kval.

Dommer: Martin Torjus Horten Hallingstad (Konnerud IL)

Ass.dommer 1: Yakup Karagøz (Strømsgodset IF)

Ass.dommer 2: Ismail Karagøz (Solberg SK)

Kamptroppen

Vestfossen 1

Jevnaker

Støtt oss i arbeidet

Samarbeidspartnere

Annet

Fotballreiser i Europa, alt fra enkeltbilletter til komplette pakkereiser med hotell og fly.

Klikk på logo og søk