God sesongstart

Det var folksomt i løypene da karusellen startet opp igjen torsdag 25. april. OPPDATERING: endringer på 20-på-topp-listen

(Foto: Per Wollbråten, Amta)

Omkring 120 startende var tilbake i løypene rundt banen eller oppover i marka. Dette er 10 prosent flere enn fjorårets åpningsrunde Som vanlig var det flest i Åpen løype uten tid og i barneløpene rundt banen. Noen prøvde seg imidlertid også på de tøffe løypene på 3,7 og 6,4 kilometer. Skaubygdas Ane Øyen og Svein Brage Husdal fra DFI var raskest i blå løype.

Her er resultatlisten.

OPPDATERING: Det var flere i lilla løype som forbedret sine plasseringer på 20-på-topplisten. Mia Minge Johannesen, NIF, fortsetter fremgangen fra i fjor og ble raskeste jente i den korteste skogsløypa på 19.13. Dette bringer henne opp på 6. plass på listen.

Dessverre var webmaster forhindret fra å møte, så bildet er velvillig stilt til rådighet av Amtas utsendte.