Litt info om nettsida vår

Som vi har meldt om tidligere er vi nå så vidt i gang med å fiffe opp nettsida vår. Her finner du litt mer info om arbeidet, og fremdrift.

Se på bildet - tallene viser til forklaring her:

1. Dette er nyhetsfeltet. Alle nyheter vi legger inn kommer her, samt at vi deler dem på vår facebookprofil. Dette er helt operativt nå, for de som har rolle til å legge inn nyhet på nettsida.
  2. Her kommer lagsidene våre. Dette er ikke helt operativt enda. Tanken er at de som er lagledere/trenere skal være ansvarlige for disse selv. Her kommer Fotball, Volleyball, Barneidrett, Turn og Trim.
  3. Karusell som veksler på logo til våre sponsorer. Logoene er klikkbare for å komme rett til nettsida til sponsor.
    Under disse ligger facebookfeed (ikke med på bildet) - her gengis alt som deles på vår facebook, lesbart for alle, ikke bare de som "er på facebook".
  4. Lenke til skisporet.no som viser løypa i Åmli og status for når den sist er oppkjørt.
  5. Her kan de som har rolle til det logge inn i administrasjonsprogrammet til nettsiden.
  6. Her finner du oversikt over tillitsvalgte i klubben og hele klubbhåndboka vår.
  7. Her ligger foreløpig bare aktivitetskalenderen for sesongen 2019/2020.
  8. Historisk info om IL Dristug.
  9. Her skal vi få lagt inn vedtektene etterhvert.

Logo/Hjem - merket med lilla ring - Her trykker du for å komme tilbake til fremsiden.

Dette er det dere finner p.t. Om noen har tanker om andre ting som bør ligge på nettsiden vår må dere gjerne ta kontakt med styret. Vi er åpne for gode forslag!

Vi venter på at medlemsregisteret skal bli veltet over til nettsideløsningen. Når det er på plass vi alle lag med oversikt over aktive og trenere bli oppdatert.

Da vil også alle medlemmer få tilgang til en app knyttet til denne sida. Denne er eksklusiv for medlemmer, og kan brukes til planlegging, beskjeder m.m. Vi gleder oss til å ta den i bruk!